Referat  af Generalforsamling i DTU Yoga & Body Training d. 22. marts 2023

Tilstede: Eva Mikkelsen, Katja Ann Kristensen, Sandy Mattsson, Franz Heinemeier og Niels Bo Steffens

Dagsorden:

2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år

3. Forelæggelse af regnskab for det forløbne år og budget for det kommende år til godkendelse

4. Fastsættelse af kontingent

5. Valg af bestyrelse (3-5 medlemmer)

6. Valg af revisor

Ad. 1: Eva Mikkelsen blev valgt til dirigent

Ad 2: Foreningen er fortsat velfungerende med tilfredse medlemmer og en bestyrelse der arbejder godt sammen. Efterårssemestret 2022 er blevet gennemført med i alt 4 hold - 3 yoga hold og et gymnastikhold.

Der har i forårssemestret været usædvanlig stor tilslutning til samtlige hold:

Tirsdag eftermiddag yoga – 24

Onsdag morgen yoga – 24

Onsdag eftermiddag gym – 27

Torsdag eftermiddag yoga – 32

Dermed er der god økonomi. Hvis der viser sig et stort overskud – kan der om alt taler for det – oprettes sommeryogaundervisning, måske fuldt finansieret af overskuddet.

Lokalet til Yoga og Body Training er jo blevet udvidet, hvilket nu muliggør behagelig gennemførsel af de hold der er fuldt bookede.

Ad 3: Katja Ann Kristensen fremlagde et regnskab i hovedpunkter, og regnskabet blev godkendt.

Ad 4: Det blev vedtaget at budgettere med fælles kontingentsatser for de 3 yogahold, mens gymnastikholdet fastsætter sig eget niveau for kontingent sats.

Ad. 5: Til bestyrelsen blev Eva Mikkelsen, Katja Ann Kristensen, Sandy Mattsson og Franz Heinemeier genvalgt i deres hidtidige roller, med Katja Ann Kristensen som klubbens kasserer og Franz Heinemeier som klubbens formand.

Ad. 6: Posten står indtil videre ubesat

Ad 7: Intet under eventuelt